Záruční servis
Pro všechny námi prodané měniče Growatt SPF a MPP Solar PIP provádíme záruční i pozáruční servis v našem servisním středisku na adrese provozovny. Abychom vám mohli poskytnout záruční servis, je třeba, aby výrobní číslo vašeho zařízení bylo u nás zaevidované. Záruční opravy na zařízení z jiné distribuce neprovádíme. Záruční servis se řídí reklamačním řádem. Zařízení musí být přepravováno v originálním balení nebo v náhradním obalu, který zaručí jeho nepoškození při přepravě.
Záruční opravou není oprava, při které je zjištěno poškození zaviněné uživatelem nebo jiným vlivem, jako je např.
- poškození vzniklé špatnou instalací zařízení, která je v rozporu s manuálem k zařízení,
- poškození vzniklé užitím zařízení pro jiné účely nebo v jiných pracovních podmínkách, než pro které je zařízení navrhnuto,
- použitím zařízení s nekopatibilním příslušenstvím (typ baterie, solární panely, vodiče, ochranné prvky),
- překročením maximálních povolených limitů uvedených v manuálu k zařízení,
- vliv vyšší moci, jako je např. přepětí v DS, zásah bleskem, potopa, požár, mechanické poškození jiným předmětem apod.,
- HW nebo SW úprava.
Záruční opravu zpravidla provádíme, pokud není dohodnuto jinak, do 5 pracovních dní od přijetí zařízení k servisu. Poté je zařízení zdarma odesláno zákazníkovi.
Pozáruční servis
Po uplynutí záruční doby zařízení je možno provést servis na zařízení, které má neporušenou ochrannou plombu na krytu a do kterého nebylo zasáhnuto neoprávněnou osobou. Podmínkou pozáručního servisu je opravitelnost zařízení. U zařízení z jiné distribuce nebo zařízení do kterého bylo neodborně zasáhnuto, může být pozáruční servis odmítnut.
Ihned po přijetí zařízení k servisu je provedena zdarma diagnostika zařízení a vyhotovení cenové nabídky na opravu zařízení, která je odeslána k odsouhlasení zákazníkovi. Po odsouhlasení je neodkladně provedena oprava zařízení v termínu, který je uveden s cenovou nabídkou na opravu.
Další informace
Zařízení po servisu je řádně otestováno, z testu je vyhotoven zátěžový log provozních hodnot v programu WatchPower nebo PVkeeper. Po otestování je zařízení odesláno na sjednanou adresu na dobírku ve výši dohodnuté v cenové nabídce na opravu zařízení. Pokud je oprava neodsouhlasená nebo z jiného důvodu nemožná, je zařízení, pokud není dohodnuto jinak, zasláno zpět zákazníkovi na dobírku ve výši ceny přepravy.
Jak servis provádíme
Pokud nejdo o totální destrukci zařízení je poškozená část vždy opravena výměnou za originální nebo kompatibilní díl. Při rozsáhlém poškození je zpravidla vyměněn celý poškozený blok za nový.
Orientační ceník vybraných servisních úkonů
Ceny jsou pouze orientační. Jsou uvedeny s DPH a bez zpětné dopravy k zákazníkovi. Přesná cena servisu je stanovena předem na základě diagnostiky přístroje.
Diagnostika přístroje
|
bez opravy
|
od 850,-
|
Diagnostika přístroje
|
s opravou
|
zdarma
|
Vyčištění elektroniky přístroje
|
bez opravy
|
330,-
|
Vyčištění elektroniky přístroje
|
s opravou
|
zdarma
|
Aktualizace firmware
|
update
|
260,-
|
Výměna nového mainboardu
|
dle modelu
|
od 1.950,- do 14.100,-
|
Výměna nového SCC regulátoru
|
dle modelu
|
od 810,- do 3.520,-
|
Výměna nového LCD
|
dle modelu
|
od 1.100,- do 1.650,-
|
Elektronická oprava
|
hodinová sazba
|
520,- + cena komponentů
|
Mechanická oprava
|
hodinová sazba
|
460,- + cena komponentů
|
Výměna nového ventilátoru
|
dle typu
|
od 560,- do 830,-
|
Oprava konektoru
|
dle typu
|
od 200,-
|